Ozbkm Normal aptamilden prosyneoya gectim bebegimin kabizlik sorunu var diye ama tadını hiç sevmedi ya asla içmiyor uyurken bile iciremiyorum basina gelen var mi
YBT123 Ozbkm bende oğlum için doktor önerisiyle kullanmıştım içmiyodu saatlerce acıkmıyodu zorla veriyodum kakasının rengini yeşil yaptı ve hiç kilo aldırmamıştı
TheBaby Ozbkm Kabızlık sorunu için duphaloc istesene doktorundan canım. 0 aydan itibaren ihtiyaç halinde kullanılır. Bağımlılık yapmaz. Mama değiştirmen aksine bağırsak florasını bozar.
BetulDefnee Ozbkm bende aldım çocuk içmiyor şimdi eşimi normal aptamil almaya gönderdim 😐 çok da kötü kokuyor çocuğa bir şey diyemem bende içmexdim
girlmomm Ozbkm bence almayın bebeğime onu geçtiğimden beri birinde 4 gün kaka yapamadı birinde de 5 gün kabızlık
Ozbkm TheBaby duphalac verdi doktor ama asla icmiyor heryeri yapis yapis ciglik cigliga iciyorum 1 haftadir duzenli kullaniuorum pek bi etkiside olmadi of bilmiyorum tadi kotude degil neden boyle yapiyorki
zehratnrsver Ozbkm bizde onu kullanıyoruz kabızlık için ilk bas sevmedi ama suan ondan baskasını içmiyor her bebek aynı olamayabilir kabızlık için baska mamalar da vardır
zehratnrsver Ozbkm yani cok acıktıgı zaman verdim o şekilde alıstı ama sizin bebeğiniz sever mi bilmiyorum umarım alışır sindirimi kolay bi mama