Merhaba arkadaşlar benim 45 günlük bebeğim üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor. 2 gün önce hastaneye gittik. Hava ve fitil verdi doktor bugün için tekrar kontrole çağırdı. Burun tıkanması ve öksürüğü var ateşi yok ciğerlerine inmemiş ciğerleri gayet temiz demişti. Bugünde hastalıkta ne ilerleme var ne gerileme yatış vermem gerekiyo antibiyotik alması lazım ama evde veririz derseniz yatış istemezseniz yazabilirim dedi bizde yatış istemedik. Klamer adında bi antibiyotik verdi. Ama bebeğim çok küçük kullanıp kullanmama konusunda çok kararsızım. Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda