Benden başka baskülle bebeğini tartan var mı😅 önce kendim tartılıp not alıyorum sonra bebeğimle tartılıyorum, çıkan kilodan kendi kilomu çıkarıyorum (-30) bezin gramını da çıkarıyorum kalan kilo bebeğimin kilosu olmuş oluyor ama emin olamıyorum tabiki😁😅 Meraktan yaptığım ufak çaplı gösteriler