Aylinayliz50 doğumdan sonra bana kadın doğum doktorum vitamin vermişti eksiklikten değil almaya devam et dedi d vitamini, demir ilacı, b12, omega 3 bunları kullanabilirsin supradyn falan gerek yok bence. Bu vitaminlere ihtiyaç duyuluyor ben faydasını görmüştüm doktorunuza danışıp yazdırabilirsiniz