Kızlar bebem dün 16.dan 12.30a kadar uyumadı.12.30dan sabah 8e kadar uyudu. Bugün gün içinde 3kere anca uyumuştur oda yarım saat anca. Sürekli laf istiyor yada böyle ayağında sallıcn beşikte de biraz huysuzlaşıo kalkmak istiyor. Neden böyle yapıyor hiç uykusu varmış gibi de görünmüyor ya sallanck yada laf dinlick kendisi asla durmuyor