Kızlar bebeğim 21 Eylül 9.30 da sünnet oldu.
Aşı kartında 24 Eylül de yani bugün 4. Ay aşısı var gözüküyor fakat zaten yaptırsam da yarın yaptıracağım.
Ama aklımı karıştıran konuya geliyorum.
Sağlık ocağında ki hemşire ne zaman iyileşirse ozaman yaptırabileceğimi söyledi atıyorum 10-15 gün sonra.
Üroloji doktoru sünneti yapan sünnetin iyileşince aşısının yaptırabilirsin diye söyledi sorduğumda
Çocuk doktoru da sünnet olsa da yarın yaptırmam gerektiğini söyledi şimdi ben hangisinin dediğini yapayım 🤦🤦🤦