Melisaoguz biz comfortla başladık sonra optiproya geçtik. Nestle ile görüştüğümde comfortun gaz sorunu olan ve hiç anne sütü almayan bebekler için uygun olduğunu, optipronun ise anne sütüne ek olarak kullanılan bebeklere uygun olduğu ve optipronun protein değerinin yüksek olması sebebiyle bebeğin kilo alımına daha çok katkı sağladığı söylendi. Bende o sebeple optiproya geçtim, comfort mağazalarda pek bulunamıyordu ve bebeğimi ishal yapmıştı.