Mrvesn
Süt alerjisi şüphesi benim bebeğimde de var ve 3 gündür diyetteyim. Aşı olmasına da 13 gün var. Bizim doktorumuz aşı ile ilgili her hangi bir yorum yapmadı. Tehlikeli mi ikisi bir arada?
teachersrn
[bilinmeyen] gittiğim dört alerji doktoru da yaptırma dedi kendimiz karar vermedik buna yani her alerjik bebeğe değil ama bağırsak tepkili bebeklere iyi gelmeyebiliyor bunu alerjik bebek anneleri söylüyor rotadan sonra mukus arttı kan fazlalaştı diye, aşıya karşı değiliz sadece bazı bebekler için zararı yararından fazla olabilir bu aşının, nitekim doktorunuz da aynı düşüncede yaptıramamayı dert etmeyin bi yol kat etmişsiniz tam düzelmekteyken yaptığınız diyetin başa dönme ihtimali var
Ays-nn
[bilinmeyen] merhabalar başlığı görümce hemen yazmak istedim . Çok yakın bir ark kızında alerji vardır . Bende o dönemde oğluma rota yaptıracağım için baya araştırmıştım . Ve alerjisi olan bebeklere yapılmaması gerektiğini okudum ve o arkadaşıma sordum hemen si yaptırmışmıydınız diye . Evet yaptırmışlar ve meğer o aşı bebeğin alerjisinin artmasına sebep olmuş . Kanlı kaka sayısı artmış vs .. anında doktor değiştirdiler ve şuan düZeldi ikinci dozunuda vurdurmadı doktoru .
Bsk
[bilinmeyen] benim bebeğimde de yeşil ve mukuslu kaka var. Bizim de doktorumuz bu aşının alerjiyi tetiklediğini ve yaptırmamamız gerektiğini söyledi. Benim de içim hiç rahat değil 😞
Ays-nn
[bilinmeyen] alerji uzuyor tabikide bahsettiğim o arkadaşımın kızına hiç olmayan şeyler olmuş . Yani öncesinde anne çikolata tükettiğinde bebekte bir sıkıntı olmuyormuş mesela ama aşıdan sonra bir çok şeye karşı alerjisi oluşmuş . Bence yaptırmayın bir doktor bunu grip gibi düşünün demişti .yani aşı olanda aslında hasta oluyor ama daha hafif atlatıyor sanırım . Yinede ebeveynleri olarak siz biliceksiniz tabi❤️
Bsk
[bilinmeyen] evet biz de yaptırmayacağız artık ne yapalım. Aşının da koruması %80miş artık öyle avunuyorum. İnşallah hasta olmasınlar hiç. Bizim neye alerjimiz var onu da çözemedim. Fıstık diye düşünüyorum ama emin değilim
Bsk
[bilinmeyen] yok hayır denemedim. Doktorum kilo alımı iyi diye diyet yapmama gerek olmadığını söyledi ama neye olduğunu belirleyebilsem içim daha rahat olacak. Kakası bazen normale dönüyor ben de çözemiyorum
20072018
Bizim alerji doktorumuzda yaptirmamamizi söyledi