Merhaba anneler 2 kiz bebek annesiyim büyük kizim 3 yaşına girecek aralik ayinda 12 kilo 92 cm küçük kizim 8 ayini dolduracak 65 cm 7 kilo ikiside çok minyon ve zayiflar sürekli anneligimi sorguluyorum etrafimda bir sürü bebek var ve maşallah hepsi çok iyiler öyle oluncada ben iyi bakamıyorum diyorum sürekli . Küçük kizim emmiyo tüm gün boyunca da toplam 240 cc mama yiyor yediremiyorum ek gidayida agzinda bekliyor yutmuyor.
Dün parkta biri büyük kızıma bakti yaşını sordu 1 buçuk yaşında mi dedi😞tabiki oncelikle canlari sagolsun ama yemiyor olmalari beni çok yıpratıyor sizlerin yaptığı kilo aldirici tarifler var mi lutfen paylaşır misiniz.
Bu psikoloji zor arkadaslar lütfen empati kurarak yazin.