Başlıktan da anlaşılacağı gibi 17 aylık oğlumun kelimesi yok. Mam mam ve ba ba’dan öteye geçmedik. Mam mam diyerek ya acıktığını ya da emziğini istediğini biliyorum. Parmağıyla gösteriyor çoğu zaman bir şeyi ben her seferinde gösterdiği şeyin adını söylesem de, soruyla yanıt versem de (örnek dolabı gösteriyorsa: dolabı mı açalım? Bakalım mı dolabın içine?) geri dönüş almıyorum.☹️ anne baba bile yok. Öyle suskun bir çocuk değil, benle ara sıra ama çoğu zaman başkası olduğunda onunla sohbet edermişcesine bir şeyler anlatıyor, konuşuyor. Anlatıyor konuşuyor dediğimi anlıyorsunuz sanırım, bebece diyebiliriz yani yine bir kelime yok. Düzgün bir kelime elbette beklemiyorum, mesela top yerine bop demesi de olabilirmiş ama o da yok. Geç mi kaldı sizce? Sizin görüşlerinize göre doktora bahsedeceğim ben mi acele ediyorum gereksiz endişeleniyorum bilmiyorum