Bebeğim 4 gündür ateşliydi bugün daha iyi ateşi düştü 4 gündür antibiyotik kullanıyor bi on gün daha kullanacak onun geçti gibi bu sefer ben ateşlendim yatıyorum nu süreçte ona tekrar geçme imkanı var mı bakacak başka kimse yok ben bakıyorum mecbur antibiyotik kullanıyor ya geçmez diye düşünüyorum 😔