Kızlar 2.5 ay önce rahatsızlanarak hastaneye gttim taş kanalı tıkamış iltihap yaptı 3 gün hastanede yattm bebek 5 6 aylık olunca gel gün verelim dediler ama nerde olsam kararsızım süreç nasıl olanlar varmı İstanbul da nerde oldunuz memnun kaldınız mı bebeğimde emiyor nasıl olcam bilmiyorum