haleblbn bebeğim şuan 4 aylık artık kullanmıyoruz..2 ve 3.ayda kullandım ben ilk başladığımda günde 3 kere 5er ml verdim sonra günde 2 kereye düşürdüm en son da sadece yatmadan veriyordum..gazı azaldıkça ben de sıklığını azalttım yani ama hep 5 ml verdim