yasemin_tuna emzirme sonrası sağım vs öneriyorlar ama ben 20 gün sol göğsümü bebeğime tutturamadı ve sağım yapmıştım şuan sol tazyikli geliyor bebeğimin genzine kaçtığı oluyor. Sağdıkça damarlar genişlediği için. sağım GEREKLİ NOKTADA çok çok yararlı birşey fakat gerekmediği yerde damarları uyarmaya, göğüs ucu yaralarına vs sebep oluyor. Geçen hafta sol göğsümün şişinden acillik oldum ve bebek hemşireleri bebeğin emdiği sürece sağım yapmak göğüs ucu yarasına sebep olur elinle sağım yapabilirsin ama makine vs kullanma demişti.