Yagnur_gunes Sevgili anneler sizinde doğumdan sonra karnınız da seyrime pıt pıt gibi hisler oluryor mu ya doğum yapalı 6ay oldu bikac haftadır bunu hissediyorum,varmı böyle hisseden
TwinsAndBeren Yagnur_gunes evet bende de oluyor bir postta hamilelik sırasında yer değiştiren organlar ve rahmin toparlandığı yazıyordu. Herkeste olan bir durummuş 😊
Cilekkizannesi Yagnur_gunes eveeeett önceden de var mıydı acaba diye düşünüp duruyodum. Postu görünce şaşırdım bayağı kalp gibi atıyo göbeğim.
Deletedmom_123 1.5 sene geçti hala hissediyorum hahaha hatırlıyorum da ilk hissettiğimde hamileyim sanıp ağlamıştım hahahaha
Ballizencefill Cilekkizannesi kişiden kişiye değişir ya benim karnımda gebelikte oluşan o koyu dikey çizgi de geçmedi
alpik3461 Yagnur_gunes doğumdan bi süre sonra hep hissettim sonradan geçti o gaz oluyor bnm bildiğim içerde gazlar sıkışıp öyle yapıyor biri demişti bn sorduğumda