Cuma günü yaptıracağız bizde. 7 aylık oldu oğlum. Diğeri de 9. Ayda olacak. 10 ayda da kızamık aşısı olacak sağlık ocağında. Hem çocuk doktoru hem de Sağlık ocağında takipli gidiyoruz. Diğer aşıları olduğu için 7. Ayda uygun gördü doktorumuz. Ama ateş konusunda ben de sıkıntılıyım. İnşallah ateşi olmaz bebişlerin 🤲🏻🌹