Cihan-mom Pturesmoma 3-4 gün sonra zaten iyileşiyor ki iyileşince koymaya gerek kalmıyor ilk 3 gün yara taze olduğu için yapışmasin diye koyduruyorlar
Gulnazz Pturesmoma bize de tam tersi ilk çıkışta bardak vardı zaten doktor koymuştu 3-4 gün kullanın dedi yapışmasın diye sonra normal devam edin demişti size sonra koyun demesinin anlamı ne ki zaten iyileşecek 😕 çok geçmiş olsun inşallah canı çok acımadan çıkartırlar 🙏
Pturesmoma Kubracns [silindi] alisinannesi17 yasminmomy Minmini Cihan-mom Yarın götüreyim doktora bakalım nasıl açacak herhalde serum fizyolojik falan döker bekletir. Yavrum kıvrandı açmaya çalışırken ya çok korkuyorum doktor da incitecek diye.
Cihan-mom Pturesmoma Korkma lütfen korkarsan yaşarsın. Sağlıkla gelsin Minnoş Rabbim yanında olsun kolay geçsin
Kubracns Pturesmoma keşke gitmeden dediğimi yapsaydınız pipiyi yarayı yumuşatır zeytin yağı Antep’te bütün doktorlar zeytinyağını öneriyorlar
Pturesmoma Gulnazz Poyrazin_annesii Cihan-mom Minmini Valla götürdüm doktor dokunduğu gibi çekti aldı yavrum çok ağladı. Krem sürün böyle poşet koymaya 15-20 gün devam edin dedi.
Poyrazin_annesii Aktardan papatya suyu alıp dökebılırsın. Hem kızarıklıgada ıyı gelıyor. Bnde sünnet ettırdım her alt açmamda papatya suyu ve kantoron yagı kullandm
Gulnazz Pturesmoma ah kıyamam ya Allah şifa versin gerçekten sünnet çok zor bence bardak koyun hiç yapışma olmuyor çok rahat edersiniz geçmiş olsun 🙏
Ayglhanvlkn Pturesmoma serum fizyolojikle ıslatıp bolca doktorun werdiği kremi sürüp öyle yumuşatmıştık biz yawaş yawaş öyle çıkardık ki 3 aylıktı ozaman yawrum nekdr ağlamıştı sizin bebeğiniz kÇ aylık bilmiyorum ama kremle yumuşatın