42zeyn ark. Dediği gibi projeye göre değişir hangi firma olduğu yazılmıyor mu acaba ben amazon.tr de çalışmıştım bi dönem prim olayı çok fark ediyordu.d şuanda ablamda amazon ama alman bölümünde o fazla fazla aliyo tabi. Eniştem de alman bi firmada çalışıyo şuan onun ki Türkiye maaşıyla alakası yok zaten.d