Ceycey001 Kızlar bogazım agrıyo evde sarınkutu klamoks 1000 lik antibiyotik var emziriyorm sorun olurmu içsem Parol bi işe yaramıyo
beyzzsenturkk_ Ceycey001 aguamentin kullanmıştım doğumdan sonra ve hamileyken sanırım tek kullanabildiğimiz antibiyotik o emzirirken özellikle
cahillesohbetikestim Ceycey001 bugün doktora gittim emzirdiğimi belirttim ve largopen kullanabileceğimi bir sıkıntı olmayacağını söyledi doktor. Augmentin de kullanılabilir ama dediğiniz ilacı bilmiyorum
yamacmomss Ceycey001 doktorum banada verdi antibiyotik ama adını hatırlamıyorum emzirirken kullanabilriisn dedi