zulalllll Merhabalar güzel annelerimiz doğum yapalı 40 gün oldu bebeğim meme emmiyor sağarak veriyorum günde sadece bir şişe mama ile besliyorum bu süreçte yeşil çay içmede bir sıkıntı var mı yeşil çayı tüketebilir miyiz bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim
Minmini zulalllll yeşil çayın kafein içeriği yüksektir bir fincandan fazla içmeyin. Başka bir zararı yok yalnızca kahve gibi düşünüp sınırlı tüketmeniz gerek