1 yasinda oglum var.kan sayimi ve demir testi yaptirdik.
Kan degerleri normal.
Demiri dusuk
Demir baglama kapasitesi yuksek
Ferittin ise aralikta.
Bu durumda demir eksikligi var diyoruz dimi.ozaman neden ferittin aralikta cikti.demir eksikliginde hangi degere gore yorum yapiyoruz