Eczaneden galactago diye bir bitkisel süt arttırıcı damla var onu alıp deneyin çok mucizevi bir damla özellikle sezeryan ameliyatında süt hemen gelmiyor bazı annelerde sütün gelmesine inanılmaz bir katkısı var 27 günlük bebeğim bizzat kullandım ve mucizevi gerçekten bestlak falan hikaye alın deneyin günde 3 kere 15 er damla suyla içiliyor.Onun dışında da kimsenin lafını dinleyip moralini bozmasın bebeğini sütüm az yetmez diyerekten emzirmeyi bırakmasın ağlasa bile zorla ağzına versin ne yemek ne başka bir şey sütü arttıran en temel şey kesinlikle emzirmek bebeğin ağzı değer değmez süt salınımına geçiyor vücut göğüsler sızlamaya başlıyor bolca pes etmeden sabırla emzirsin. Sütün yetmiyor mama ver diyenleri dinleyipte emzirmekten kesinlikle vazgeçmesin:)