LeylaMia Kızlar selam,kızım 8 aylık oldu ve yürütecin sağlıklı olmadığını biliyorum fakat duvara monteli trombolin sağlıklı mı bilginiz var mı?Çünkü ayakta durma isteği çok fazla,böyle bir şey almak istiyoruz,Teşekkürler
beyzzsenturkk_ LeylaMia ben genelde gün icinde ellerinden tutup yürütüyorum 5,5-6 aylıkken bizde yürüteç kullandık kısa süreli sonra emeklemeye basladı ayağa kalkmaya basladı derken onu unuttu