Demettd Arkadaşlar pusetten oto koltuğa kaçıncı ayda geçtiniz acaba , bebişime puset artık küçük gibi oto koltuğada geçemiyorum tam olarak oturamıyor 4 aylık neyapıcam bilemedim sizler neyaptınız ??
Semaaa39 Demettd biz 4 aylıkken almıştık oto koltuğu.Bebeğim boy ve kilo olarak önde bi bebek. Oto koltuğunda oturmadan ziyade boy vs de önemli. Besafe ısofıxlı aldık. 3 kademeden oluşuyor ve yerden yüksek. Dışarıyı vs cok rahat izleyebiliyor. 4 aylıktan beri kullanıyoruz. Yatış pozisyonu vs cok güzel. Bi bakın isterseniz ordaki yetkililerde zaten yardımcı olur
beybiliko Demettd 8. ayda geçmiştik, o zamana kadar da puset ile devam ettik, ayakları biraz koltuğa değiyordu ama sadece şehir içinde ve kısa sürelerle kullandığımız için sorun olmadı
Demettd Demettd peki 4 aylıkken boy kilo neydi acaba söylemek isterseniz tabi hani benim bebeğimde müsaitmi kullanamaya acaba bizde önden gidiyoruz biraz
Semaaa39 Demettd onun için defterine bakmam lazım tam hatırlayamadım. Şuan olanı söyliyim tam 9 aylık oldu dün. 12 bucuk kilo geçen ayda 74 cmdi boyu. Sadece anne sütü alıyor. Boyu uzun olduğu için çok çok tombul da durmuyor ama kucağa alınca kollar kopuyor :)
Semaaa39 Demettd oto koltuk için boy şartı vardı tam kaçtı hatırlayamıyorum ama boyuda o seviyeye gelince işte oturmayada başlayınca uygun falan deniyordu. Gerçi yatış pozisyonunda da gidebilir. Biz 4 aylıkken arada kucağa alarak arada orta oturma oozşsyonundaykrn 2 saatlik yol yapmıştık