Duygusy 2 aylık bebeğim üşüttüğü için sürekli serum fizyolojik ile temizleyip aspiratörle çekiyordum ama sanki burun delikleri genişledi? Böyle bir şey olabilir mi
SdygfA Bnd öyle düşünüyorum. İlk fotoğraflarında küçük görünüyor ama serum fizyolojikten sonra genişleme oldu