gizarem Trendyol’dan aldığım Bestiron pütürleniyordu, burda çok yorum gördüm sahte ürünlerle ilgili ve bu ay eczaneden aldık. Eczaneden aldığım ürün hiç pütürlenmedi, üstelik rengi de farklıydı. O yüzden artık internet üzerinden sipariş vermiyorum ve inşallah da vermeyeceğim.