Bebeğim 8 haftakik oldu. 10 gündür gündüz uykularimiz gitgide kotulesiyor. Nasıl mi? 2 saatten yarım.saat e düştü önce. Sonra uyuduktan beş dk sonra gözünü açmaları başladı. Şimdi ise sözde sadece piss piss patpatla uyuyan bebek hicbir yöntemle uyumas oldu. Uyku saati 1 mi? 2.5 da anca uyutabiliyorum oda kucaktan bırakmamak yada yanından asla ayrılmamak şartıyla. Sallıyorum olmuyor kucakta olmuyor ayakta olmuyor. Emsigi saten cok sevmiyor. Beyaz gürültü lullabies musikler hak getire. Gerçekten kafayı yiyeceğim.