Eymnasf KıZlar merhaba bebeğim 3 ay 18 günlük başta sütüm az geldiği için mama artı meme gidiyorduk 2 buçuk aydan sonra bebeğim emmemeye başladı gece emip gündüz emmiyordu sonra oda gitti ne yaptıysam emmiyor sütüm daha da azaldı hemen Sağım makinası tedarik ettim ama ıkı göğsümdem 30 maksimum 40 ı falan gördüm şuan emsin diye çok uğraşıyorum bi yakınımdan silikon meme ucu tavsiyesi aldım sizce işe yarar mı tekrar memeye döner mi deneyen var mı acaba yardım kızlar çok üzülüyorum 😞
irmrdnmzz Eymnasf mamayı biberon ile verdiyseniz meme reddi yaşamanız çok normal, biberonun akışına alışan bebeler anne memesiyle uğraşmak istemezler, aynısı başıma geldi sağabildiğim kadar sağıp biberonla devam ettik ne yaptıysam memeye döndüremedim
Eymnasf irmrdnmzz haklısınız evet ama sağmak sütümde artış yapmıyor herkes bol emzirirsen sütün artar diyorlar o yüzden çok emsin istiyorum
irmrdnmzz Eymnasf ben emzirme danışmanına başvurmuştum bir süre daha onların sayesinde memeye devam etmiştik size de tavsiye ederim