Kızlar 2 aylık bir bebegim var doktorumuz her uykuda bir sağ bir sol olarak yatır dedi uyanıkken de gözetimim altında tam sırt üstü yatırıp kafasını sağa sola cevirmesini engelliyorumki kafasının seklinde bozukluk olmasın (dogumdan kaynaklı zaten var yavas yavas düzeliyor) gündüz bazı uykularında yine kontrol ederk yüz üstü yatıyorum 1 saat kadar ama bazı yerlerde okudugumda yüz üstü yatırmak zararlı sırt üstü yatırın kafası sağa sola dönerse boynundaki kaslarda sıkıntı olabilir gibi seyler okudum e biz bu bebişleri nası yatırcaz 😂 icime kurt düştü haliyle siz bebeklerinizi nasıl yatırıyosunuz?