dikkatbebekvar Soru baslıkta anneler. Ben mesela emzirmek için biraz daha direnirdim. İçimde kalan en büyük sey buydu cok sükür 5 bucuk ay bi şekilde emdi ama yine de hala heveslenirim. Bir de baskasının cocugu böyle değil sürekli uyuyo cok uslu benimki neden böyle neden cok aglıyo vs diye karsılastırma yapıp da kendimi strese sokmam. Maalesef bazen oldukları gibi kabullenmekte zorlanıyoruz bebekleri. Sizin neler
edafmo dikkatbebekvar bende sizin aksinize emzirmek için bu kadar direnmezdim.. başından itibaren meme reddiyle savaştım tam 3.5 ay hem bebeğim ağladı hem ben sırf emsin diye uğraştım psikolojik olarak çöktüm bebeğimi de zorladım.. şimdi olsa diyorum ki asla bu kadar zora sokmazdim kendimi, zorladım da ne oldu yine işin sonu mamaya döndü ve şükürler olsun yine sağlıklı yine gelişimi iyi
Birprenscik dikkatbebekvar daha uzun süre emzirmek isterim,aile hekiminin her dediğini yapmam,mama vereceksem de bir manaya baslarim ona devam ettiririm,herşeye hastaneye götürmem
dikkatbebekvar Roza49 ben zaten hiçbi şey almayı düşünmüyorum. Oğlumun da corabına kadar her seyi sakladım kaldırdım 😂
Veragillerden Daha çok kucağımda tutarım evladımı… Kızımı aman alışmasın diye diye çok aldırmadılar kucağıma (ben çok dinlemedim tabi ama etkilendim lohusa halimle), Allah nasip ederse ikinci çocuğum olursa güvenli bağlanma için daha çok kucağıma alacağım.
dikkatbebekvar Veragillerden yani su an 10 aylık olacak istesek de kucagımızda durmuyolarki. Kucaga alısacagı altı üstü 6 ay ben de böyle düşünüyorum. Bol bol alın sarılın. Sakin bebek kucaga cok alsanız da sakindir. Durmıcagı varsa durmuyolar her türlü😂
dikkatbebekvar edafmo yok ben mama içmesin ya da saglıksız diye değil. Bi heves kaldı sadece içimde o kadar. ☺️
Veragillerden dikkatbebekvar 21 aydan sesleniyorum, elimi tutup artık caddede birlikte takılıyoruz ana kız. Öyle kıymetli vakitler ki… On aylık hali geliyor aklıma, çok duygulandım. 🥹💜
Benanneoldummm dikkatbebekvar doğuma kimseyi çağırmam, bebeğime doğunca kimseyi dinlemeden mama desteği veririm ki sarılık olmasın, bir süre misafir kabul etmem, kıyafet almam ve bebeğime karşı daha rahat davranırım
edafmo dikkatbebekvar hee evet heves bende de var malesef kıskanma asla değil ama bebimki kadar bebekleri olan arkadaşlarım var emziriyorlar imreniyorum içten içe (Aşka kıskanma değil ama yankis anlaşılmasın inşallah hep emzirirler) sadece şey emzirirken yüzüne dokunuyor durup annesine gülümsüyor falan ben hiç yaşayamadım bunlari
hayalperest__ dikkatbebekvar yemek için üzerine gitmem ne yerse verecem dedim öyle de yaptım şuan büyüğünden güzel yiyor çok şükür 😅
gamzesonmez dikkatbebekvar bende yenidoğanken emzirdiğimde gazını çıkartırken uyuyakalırdı kucağımda hemen alırlardı kucağımdan ay kucağa alışmasın diye mesela şuan öyle uyuyamıyor kucağımda büyüdü ah ah işte çevresel baskı:(
Annesi23 dikkatbebekvar çocuğum doğunca illa emziricem sütüm yeter diye inat etmem ilk günler mama da veririm ki sarılık belasıyla uğraşmak zorunda kalmayalım . Birde TV yi aşırı kısıtlamam kızımı çok kısıtladm şimdi bıraksam akşama kadar izlemek ister meraklısı oldu resmen sonradan görünce herşeyi kararında yaparım
Zera dikkatbebekvar Oglumda yaptigim pisman oldugum bir sey yok neredeyse sadece kendime cok yuklendim bu yuzden ogluma gosterdigim ozveriyi gosteremeyecegim icin ikinci cocugu yapmiyoruz😅 oglum 5 yasinda🫠