ahlsf Tam emin olmadan ilacı niye kullandırdılar onu anlamadım. Oğlum 9 günkükken nöbet tarzı birşey geçirdi ve acil yoğun bakıma alındı. Orada da bu ilacı kullanmışlar 2 gün sonra eeg için başka hastaneye sevk ettiler. Çocuk doktorumuzun tanıdığı olduğu için yarını hemen çekildi. Çok şükür temiz çıktı, fakat bazı Epilepsi çeşitleri eegde de çıkmayabilir dediler. Sadece çok dikkat edin olduğu an video çekip çocuğu getirin, emin olmadan ilaç vermem doğru olmaz bu çocuğun nöbet geçirmesine bile sebep olabilir demişti. İmkanınız varsa özele eeg için götürün derim