Merhaba anneler kreşe başladık ama ger gün 1-2 saat durmaya çalışıyorız fakat sürekli ağlıyor durmuyor kameradan izliyorum ama nafile çok üzülüyorum noluuurrrr sizlerin ilk kreş deneyimi nasıldı nasıl çözdünüz durumu yardım edin bana neler yaptınız..