Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yurtdisina yerleşme düşüncemiz var. Eşim devlet memuru ama tesisat işlerindende anlıyor. Ustalık belgesi almaya çalışıyor ve Almanca kursuna başladı. Almanya’da halası var ama iş bulma konusunda yardımcı olabileceklerini sanmıyorum. Bundan sonrasinda nasıl bir süreç izlemeliyiz? Kursu tamamlayınca ve belgeyi alınca. Turist vizesine basvurup gidip halasında kalıp iş başvurusu mu yapmali? Kapı kapı dolaşıp iş mi arayacak nasıl olacak biraz aydınlatır mısınız?