Kuzeynepp Durunun_annesii0 yaaa bizimde 1 ekimde ins. 1 yas olucak. Biz bi cafede kahvaltı vereceğiz benmki erkek olduğu icin oneremiorum ama trednyoldan aldm orda her butceye gore herşey var. Hediyelikte anahtarlık yaptrdik.
Emiraras-smom Durunun_annesii0 yok kendim yaptım 😅 ben reklamcıyım dış mekan baskılar yaptırabiliyorum canım
Azra41 Bircannn sorma biraz önce onu konusuyorduk eşimle birlikte az kaldı diye Rabbim bütün evlatlarımızı bağışlasın inşallah 🤲🥰