Defnekkkus Kızlar selam firinimi degistiricem hiç memnun değilim lutfen memnun kaldığınız fırın modeline markasini yazabilirmisiniz
Melis1706 Defnekkkus 1 sene oldu cetintas evi marka hic sorun yasamadim 6 programli cok guzel pisirio kayinvalidemde bunu kullanio
sheesyelllow Defnekkkus onceki evimde Arçelik vardı çok memnundum, şimdi kendi evime de elektrolux aldım çok memnunum ❤️
tazeanne___ Defnekkkus ankastre setim Arçelik fırını ayrı bi güzel 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum
printhelloworld Defnekkkus bosch serie 4 buhar destekli fırını tavsiye ederim fırın kendi kendini temizliyor bu konuda baya başarılı pişirmesi de gayet güzel