Umaysukusunannesi Yer silme özelliğini nasıl kullanıyorsunuz?benim model xiomi pro 2 sanırım deterjan koymuyoruz dimi
Pnaar34 Umaysukusunannesi sadece su ile kullanıyorum aparatını taktığınız olan otomatik olarak süpürüp siliyor ve aparat takılıyken şarj olmuyor
MelisasMom Umaysukusunannesi sadece ilk aldığımda denemiştim o özelliğini birdaha sildirmedim hiç, ben philips dikey süpürgeyle (oda moplu) siliyorum daha rahat oluyor halı kaldır vs uğraştırmıyor
Acabaymelike Umaysukusunannesi halılarıda siliyor yazık ıslatıp bırakıyor. O yüzden bende halıları kaldırıyorum güzel siliyor
Tatlican Umaysukusunannesi Deterjan konulmuyor oyuzden ben sildirmedim hic 4yil olucak alalı bol su ile kendim siliyorum 2dk
albusdumbledore Umaysukusunannesi evet supururken siliyor. Bende ilk kullanırken bütün halıları kaldirmistim önce süpürüp sonra siler diye düşünmüştüm😂 Halılara gelince süpürüyor laminantlarda su verip siliyor içine de hiçbir şey koymamak öneriliyor ben bazen yumuşatıcı koyuyorum. Roborock benimki ama aynı sistemdir diye düşünüyorum.
Umaysukusunannesi Birberenannesi Ayseberill Acabaymelike normalde kebdim siliyordum ama bebişle zor oluyor iş yapmak robotamı sildirsem diye düşünüyorum
Ayseberill Ya ben de bi kullanayım dedim silme özelliğini ama halıları da siliyor sanki silme hareketini halıda da yapıyor bazen takılıyor silme aparatı halıya zorlanıyor gibi ses çıkarıyor sabit kalıyor orda gidemiyor
Birberenannesi Umaysukusunannesi ben sildirmiyorum çünkü ıslak paspasla halıların üstümden de geçiyor ya halılar kirleniyor kendim siliyorum hep