Ozgrdnz kusur olur mu canım, çok geçmiş olsun iyi olsun yavrucaklar 🙏 bizim son gittiğimiz doktor atopik egzama teşhisi koydu ne pişik ne mantarmış verdiği ilaç 2günde kuruttu çok şükür, artık pamuk ılık su ile temizliğe geçtim zor oluyor ama yaza kadar idare edeceğim iyi olsun yeter ki 🙏