Berfin4720 Meryemaribas68_ bebeğime 2 3 ay kadar kullandım tabi yine gazı oluyordu zaten yenidoğan bebeğin gazı hep var ama en azından düzenli kullandığım için erken bitti gaz sorunumuz
Yasooo-1 Bizde işe yaradı. 2 kez almıstık fıyatı bıraz pahalı diye sonrasında metsil kullandık. O da ıyı geldı.
BirTostikAnnesi Biogaia gaz damlası değil probiyotik. Bağırsak florasının düzenlenmesi için kullanılıyor, beraberinde bir gaz damlası da veriyor doktorlar. Probiyotik damlalar bebeğinizin bağışıklığını güçlendirip hastalıklardan da koruyor.
designofflove Meryemaribas68_ lanet damla 32 saat ağlamıştı oğlum 40 günlükken o damla yüzünden. şikayet var’a damlanın adını yazıp aratmıştım bi daha da kullanmadım o zaten gaz damlası değil. Nurse colex öneririm bolca masaj bolca ağızdan gaz çıkışı. colex uyku yapıyor bebek rahatlıyor uykusunda çıkarıyor ve tamamen bitkisel :)
Berfin4720 Duygu-320344 13 aylık hala da kesintisiz uyumuyor ki gece uyanıyor devamlı hatta bazı geceler uykuya direniyor bu gece olduğu gibi