5 ay 19 günlük bebeğim var , 4.ay atağı evet bitiyor ama bir süre sonra 5.ay başlıyor ve diş çıkarma süreci başladığı için ağlayarak uyanmalar, kucakta uyuma, emmek istememe vs yine devam ediyor yani sabırlı olup kendini ifade edecek zaman gelene kadar bu süreç devam edecek diye kabullendim .