SevimliHayaletCasper Yusufayse bana kayınvalidem ısrarla içirmemi söyledi bende doktora sordum. Hayır zehirlersiniz bebeği dedi. Gaz damlası kullanın
Milanbebek Yusufayse ben içtim bebeğime de içirdim çünkü doktorum 1 çay kaşığı verebilirsin dedi. İyi de gelio arada
Masalina12 Yusufayse ben hergun 1 kaşık içiriyorum valla çok iyi geliyor hemen kakasını yapıyor 3 aylık
Linamoms__ Yusufayse 2.5 ayliga kadar gazi vardi mecbur gunde 1 cay kasigi iciriyodum kendimde iciyodum
Iffetsen Sen iç sutunden sana gecsin ben yeni dogum yaptigim zamandan beri iciyorum hemde sut yapiyor
anonim351 Yusufayse vallahi çocuğum 1 1 buçuk aylıktan beri ne zaman gaza sıkışsa veriyorum 1 2 çay kaşığı. Bende içiyorum çokta iyi geliyor pıt pıt yapıyor valla . Bi kere 4 gün kala yapamadı 3 çay kaşık verdim 5 dakika da 5 bez değiştim 😂 bir çay kaşığı süzerek verebilirsin. Çok küçük tortulu olduğu için ben bebeğin ağız mendiliyle süzüp veriyorum
24032023 Yusufayse bende bir çay kaşığı veriyordum 2 aylıkken çok şükür bişe olmadı zehirlenme falan yok yani
evam15 Yusufayse evet içirdim çok iyi geliyordu 1 2 çay kaşığı verirdim rezene varsa rezene anason çayı bile verdim ben şuan 4 ay 9 günlüğüz 2.5 aylıkken bitti gaz sancısı ve ağlama krizleri
evam15 Oz033603 yok etki etmesi 20 30 dk buluyordu bazende verdikten 5 10 dk sonra gazını çıkarıyordu sıcak tutmakta iyi geliyordu karnını