Dmtt06 ben adidas mağazasında çalıştım 19.20 tercih edin yinede ilk adim ayakkabılarinin içinden çıkan keçesi vardir ayağının altına koyun ölçün her bebişi ayağı farklı çünkü çizgiler arasina otursun boşlukta kalabilir yürümediği için biraz büyük tercih edilinebilir yürüseydi farklı yorum yapardim