Bence gitmeyin benim babam da grip olmuştu biZde kalmıştı bende bişey olmaz dedim. Hatta eşim uzak dur dedi dinlemedim bebek daha kırk günlüktü önce bana bulaştı sonra bebeye ve eşime bunlar iki gün içinde oluyor tabi üstüne üstelik grip de değilmiş coronaymış 😥😵💫 Mart ayında olmuştu daha aklıma geldikçe kendimi suçlar dururum