Antalya0703 63_hulya_63 inşaallah bizde zaten kısa yok ailelerde eşimde 180 boyu ben 168 dayılarda uzun anlayamadım ki sorunu pekmez veriyorum ama tahin başlamadım henüz
63_hulya_63 Antalya0703 uzar canm dert etme bak arkdsimin kızı kısaydı hep böyle 1 yaşındayken hep bize baya kısa gelirdi ama şimdi kız 5 yaşına girmiş boyu gayet uzamış dert etme Allah’ın izniyle oda uzar
Antalya0703 1515g demir ve vitamin için önümüzdeki ayın sonuna tarih verdi sağlık ocağımız tahlil yapılcakmış 8aylık olunca
Antalya0703 1515g demir ve d vitamini kullanıyorum kan tahlili yapılacakmış vitaminlerine bakılması için 8aylık olunca
Antalya0703 MinikPandam_ çocuk doktoruna sordum uzar bişey kullanma dedi yönlendirmeyince gitmedim çocuk nöroloji ve gelişim doktoruda yönlendirmedi ilerleyen günlerde git derlermi bilmiyorum açıkçası
kitapkurdubebeninanasi Antalya0703 siz yazmışsınız doğumda 50 cm di sınırın altında dediler görüştük uzar dediler yazmışsınız.
Antalya0703 kitapkurdubebeninanasi önce bişey diyen olmadı ta ki 6ve 7aylık olana kadar kısa diyen olmadı persentil tablosuda takip etmiyodum açıkçası iyi deyince sağlık ocağı hemşiremiz
MinikPandam_ Antalya0703 içinizin rahat etmesi için iyi olurdu aslında ama inşallah hiçbir sıkıntı yoktur ❤️
63_hulya_63 Antalya0703 sen belirt yinede bakılsın canm TSH büyüme gelişimi için çok gerekli bir hormon
63_hulya_63 Antalya0703 normalde doğumda bakılıyor TSH demekki ozaman normal çıktı ki sorun olmamış.bide 9.ayda bakiyolar ama siz genel olarak önden bir TSH baktırın
Antalya0703 kitapkurdubebeninanasi arkadaşın sorusuna cevap olarak doğum boyumu yazınca öyle anlaşılmış benim hatam şimdiki boyu belirtsem iyiymiş düzenlemek istedim ama düzenleyemedim doğumda 50cm 7.ayda 63 cm