Pazartesinden beri gribal enfeksiyon var . Öksürük vardı . Geçti boğazları hafif kızarık dedi doktor ilaçsız geçer dedi . Bitkisel öksürük şurubu aldım verdim . Öksürüğü geçti ara ara oluyor . Oda normal heralde . Perşembe götürdüm yine boğazları hafif kızarık dedi . Aferin şurubu yazdı. Dün verdim . Dün geceden beride kulaklarım acıyor deyip duruyor ne uyudu ne bir şey işte . Saat 5 gibi kalktık doktora gittik . Kulaklarında bir şey yok biraz boğazları kızarık dedi . Aferin vermeyin ağrı kesici verin dedi . Kulak damlası yazdı . Dedi gribal enfeksiyonlarda bazen böyle olabilir kulağına ağrı yada acı yapabilir dedi . Eczacı da dedi neden antibiyotik yazmadılar dedi kulağı ağrıyorsa bir şey var . Yine ağırmaya başladı 😩😩oğlum dört yaşında bu arada normal mı başına gelen var mı ?