1meowmam Kızlar yatırım yaptığımız tam altınlarımız var burma bilezik olarak kullansammı daha kârlıyım yoksa tam altınmı?
minikayaklarr 1meowmam burma değil de işçilik parası düşünmeyen bilezikler var onlardan alın yada gram altın alın
Pediatrihemsiresianne Bilezikten işçilik parası kırıyorlar diye biliyorum ben tam altın alıyorum o yüzden
1meowmam Pediatrihemsiresianne hem bileziğim yok dedim hem kullanmaya hem yatırıma bilezik fln kafam karıştı bir yandan tam altına kıyamıyorum😂
RuzgarGeceleri_ 1meowmam kac tane tam altını bilezik ile değişim yapacaginiza bağlı eger dört bes taneyse olur ama daha fazla ise hepsini bileziğe çevirmeyin derim
Birbebetoannesi 1meowmam en güzeli gr altın, 0 kayıp… Biz şu an öyle yapmaya çalışıyoruz yatırımımızı
Ensensr13 1meowmam elimdeki yarım altınları kolye yaptırdım kendime. Hiç bu dünyanın malını saklayamam. Bidahamı gelicem dünyaya takıp mutlu oluyorum☺️
Linabuse1002 1meowmam tam altın oralak kesinlikle değer yukselıyor be bilezikte azda olsa işçilik alıyolar