Kbr79 Sütüm azaldı iki göğsümden 60 çıkıyor arttırmak için neler yapmalıyım sizce genetikmi sütümün az olması yoksa arttıran anneler oldu mu olduysa neler yaptınız 💐
Kbr79 Kbr79 mamaya ağırlık verdim ve bu beni çok üzüyor her gelen bir laf ediyor kaynanam demediği laf kalmadı lütfen yardımcı olurmusunuz
Urazkom Kbr79 ilk öncelik bol su dinlenme. İncir, tahin, kuruyemiş, bulgur, dereotu , yeşil soğan, semizotu
Kbr79 Urazkom elimde olmuyorki dinlememek dinlemiyorum diyorum o kadar ağır cümleler ki şuan sadece sütüme odaklandım inşallah artar
GokceMom_ Kbr79 fıncana goz kararı kımyon koy sonra ustune sıcak su ekle 5 dkka beklesın sonra iç cnm ben cok faydasını gordum halada ıcıyorum
Kbr79 GokceMom_ çok teşekkür ederim inşallah artar cidden üzülüyorum en az 200 ml çıkardı şuan 60 oda 1 saat sağmama rağmen
defnezumram Kbr79 kaç ay oldu doğum yapalı bende 1 hafta oldu bebeğim küvezde sağım yapıyorm ama 40 mlimi geçmedi daha
Kbr79 defnezumram belkide genetik herşeyi yiyoruz ediyoruz yada az geliyor diye stres ediyoruz ondan da olabilir akışına bırak mamadan büyüyen anne sütüne alerjisi olan bir çok bebekler var çok şükür çok sağlıklılar asla pes etmeyelim tabiki ama üzülmeyelimde ek gıdada rahatlarız inşallah 🙏
defnezumram Kbr79 ben bebeğimi günde yarım saat emziriyorum sadece bi çıksa göğüslerim doluyor ama makinaya gelmiyor yoksa o yarım saatlik emzirme ona yetiyor ve uyuyor mışıl mışıl yanımda olsa her ağladığında veririm memeyi
Hbtn Kbr79 bence genetik anneminde sütü bana yetmemiş gün geçtikçe sütüm azalıyor yemediğim içmediğim denemediğim kalmadı ama artmıyor süt azalıyor. Mama git gide arttı Şuan bebeğşm 3 aylık. İlk zamanlar çok takıyordum artık alıştım sağlıklı olsunlar yeter ki. Bir de bir doktor yemeyle içmeyle olsaydı Afrikalı kadınlar emziremezdi dedi yemenin o kadar etkili olmadığını söyledi