Minigim38 ahahs valla ettiler halbuki ne kadar sogan kullanabiliirm ki bi sogan bi sarimsak ama iste gece olunca koku fazla yayildiysa demek ki ahshs 😁 napim gündüz kahvalti edemiyorum bazen yemegi ne ara yapicam bide 3.5 yas bi kizim daha var ee ona ayri yemek yapiyorum çünkü asla sebze yemegi vs yemez küçüğede her allahin gunu bi umut yer diye sebze yemegi corba vs yapiyorum
Sey ben ikisinede yemedigimden kendimede ayri yapiyorum ahahahjaaj 😁😁😁 en azindan ön hazirlik yapiyorum pisirmesi kaliyor falan