Merhaba ben 30 gün önce doğum yaptım ama sorunlu geçti doğumum yaklaşık 15 gün hastanede yattım çocuğumu memeye alıştıramadım yanımdaydı ama sütümü sağıp biberonla veriyorum şimdi iyileştim memeye alıştırmaya çalışıyorum zorda olsa tutuyo ama doyuyomu doymuyomu bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz açliktanmi uyuyo bilmiyorum en net nasıl anlarım doyduğunu zaten zar zor tutuyo bide aç kalıyomu kalmıyomu anlayamıyom