Merhaba, başlıkta da yazdığı üzere 3,5 aylık kızımı desteksiz uyutmaya karar verdim. 4-5 aydan sonra hem bilinç geldiği hem de alışkanlıklar kazanıldığı için daha zor olduğunu düşünüyorum. Uyku eğitimi gibi ağlatarak değil de adım adım desteği çekip kendi kendine uyumasını kazandırmaya çalışıyorum. Var mı bu kadar küçük ayda bunu başarmış birisi?