Melisanaz çok kolay bir doğum yasadim. Çok fazla ağrım olmadan hastaneye gittim 7 8 cm açıklık var dendi. Bebeğim 4.160 doğdu. Meryem ana otunu yapmıştım doğum sancısı olduğunu anlayınca. Onunla alakalı olduğuna inanıyorum. Bir de odaklanmak önemli, hep az sonra biticek diye düşündüm. Ve 26dk da gerçekleşti doğum. Kolay doğumlar dilerim.